منتدى يســـوع المسيح

هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل معنا
فإن كانت هذة زيارتك الاولى للمنتدى
يشرفنا ان تنضم الينا
للانضمام الينا اختر تسجيل
حتى تتمكن من المشاركة معنا
------------------
اما اذا كنت عضو مسجل معنا بالفعل
اختر دخول
------------------
لإغلاق هذه الصفحة
اختر إخفاء

منتدى يســـوع المسيح

منتدى مسيحى ارثوذكسى
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عاوز تعرف صاحبك من اى نوع ؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
♥ RoNe ♥
مدير
مدير
avatar

تاريخ التسجيل : 15/03/2009


مُساهمةموضوع: عاوز تعرف صاحبك من اى نوع ؟؟؟؟؟   2009-07-10, 7:37 pm

عاوز تعرف صاحبك
الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات
يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه
كل شخص جواه جزء من كل الصفات
يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل
وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله
وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته
والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه
تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك
وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل

تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهوه
علشان تحاسبوا القهوجي

صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي

صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها
ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده
ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته

صاحبك البكاش
الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده
وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص

صاحبك الندل
اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها
يقفشك وانت ماسك ايدها
صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك

صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك

والمثل الشعبي بيقول
اعرف صاحبك وعلم عليه
يعني يا اما علامه صح او علامه اكس

مش كده ولا ايه؟؟؟

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
oshen love jesus

avatar

تاريخ التسجيل : 19/06/2009


مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك من اى نوع ؟؟؟؟؟   2009-07-15, 11:44 pm

موضوع جميل ياقمر
ميرسي علي تعب محبتك وخدمتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انا بنت املك

avatar

تاريخ التسجيل : 18/06/2009


مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك من اى نوع ؟؟؟؟؟   2009-07-16, 10:34 am

الموضوع جميل جدا وربنا يباركك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عاوز تعرف صاحبك من اى نوع ؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى يســـوع المسيح :: منتدى الاسرة :: منتدي شباب اون لاين :: موضوعات تهم الشباب-
انتقل الى: